بحـث
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
محمد البضرع | ||||
عبودي | ||||
الكنج | ||||
mohamed ahmed | ||||
النقي | ||||
ibrahim | ||||
شجن | ||||
موسي عبدالمنعم | ||||
ودالفكي | ||||
MoMo^ |
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر لا أحد
أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 20 بتاريخ السبت سبتمبر 28, 2024 9:22 pm
اجمل قصة ..
صفحة 1 من اصل 1
اجمل قصة ..
حدوته هذه القصه حدثت بالفعل وهي قصه حقيقة
اتمني تعجبكم كان ياما كان حواديت الدنيا صندوق عجب مليانه بالحودايت
وانا عندي حدوته هحكيها عن بيت الحزن فارد جناحه وواخدة تحت بطاطته
والفقر راسم علي الحيطان اربع ايادي وبارم له شنابته كان فيه كمان تلت
حبابي عيون لسه ما عرفوا معني الحياه زي نور الفجر وهو بيشقشق رجله...
ما تشاقت كتير علي الارض وام فارشه قلبها حصيره ومرتبه وملايه لاجل
يتغطوا حضنها كله حنان وايدها شقيانه واب مخاوي الشيطان ومصاحب له
جنيه تموت في هتك العرض وفي يوم وزه الشيطان وسحرته الجنيه بشهدها
المغشوش لاجل ما يخلص م الهموم سمهم لكن لفين يا ابن ادم من نصيبك
راح تروح ولا حد يقدر ياخد الروح الا اللي خالقها والطلاق اوقات بيكون ده اسلم
حل لمت عيالها في حضنها راحو بعيد عنه لاجل ما يتهني بالعذاب وحدة والاب
لو قلبه حجر للبنات مين بعده فرشت دموعها علي السرير ودارت عيالها في
حضنها حاوطت عليهم كلهم من برد الشتا صبرت وربتهم واتحملت لاجل ما
يشبوا سنين غرقانه في الهموم والمر وكبروا البنات واشتاقوا لحضن الراجل
اللي ما يساوي في سوق الرجال ملاليم ضغطوا عليها لاجل ما تعود للعذاب
عادت له من تاني لكن النصيب غلاب هو اللي يتحكم ومرت سنين معاه في
عذاب قلبها ساكت ودمعها يتكلم يحكي حكايتها من غير اي كلام والفرح كان
عندهم يشوفوه في الاحلام ولما زاد المر قالت خلاص مبدهاش العيشه تحت
حيطه احسن من الف راجل كل علاقته بالرجوله يادوب شنبات وعادت تاني
للعذاب وحدها مكتوب تعيش العذاب مرات ومرات وعادت تكمل حلمها ويا البنات
لكن البنات كان ليهم ميعاد تاني ويا القدر وراحت اللي كانت ليهم ضي القمر
ماتت الام ومات معاها الامان بعد حضن الام فين نلاقي الحنان راحت الام ومين
فاضل يا دنيا القرف وايه يساوي انسان من غير حضن امه وازاي يحس بامان
في غابه مليانه بوحوش كل اللي فيها ميرحموش بنات يتامي لحمهم اخضر مش
لاقي يتغطي لابسين ولكن ضهرهم مكشوف وديابه صعرانه بتنهش عرضهم بلا اي
خوف وعاشوا البنات بين البيوت بيت يسلمهم لبيت مفيهوش امان من خال عنده
كلام المره دستور واب عايش لكنه م الاموات والدنيا لو تضحك لابد راح هتبكي والحظ
لو يلعب لابد راح نخسر والبنات لو يتامي ملهمش ابدا حل ياما تلحق قطر الجواز مع اي
حد ياما تعيش ودمعهم نازل سيول ع الخد
اتمني تعجبكم كان ياما كان حواديت الدنيا صندوق عجب مليانه بالحودايت
وانا عندي حدوته هحكيها عن بيت الحزن فارد جناحه وواخدة تحت بطاطته
والفقر راسم علي الحيطان اربع ايادي وبارم له شنابته كان فيه كمان تلت
حبابي عيون لسه ما عرفوا معني الحياه زي نور الفجر وهو بيشقشق رجله...
ما تشاقت كتير علي الارض وام فارشه قلبها حصيره ومرتبه وملايه لاجل
يتغطوا حضنها كله حنان وايدها شقيانه واب مخاوي الشيطان ومصاحب له
جنيه تموت في هتك العرض وفي يوم وزه الشيطان وسحرته الجنيه بشهدها
المغشوش لاجل ما يخلص م الهموم سمهم لكن لفين يا ابن ادم من نصيبك
راح تروح ولا حد يقدر ياخد الروح الا اللي خالقها والطلاق اوقات بيكون ده اسلم
حل لمت عيالها في حضنها راحو بعيد عنه لاجل ما يتهني بالعذاب وحدة والاب
لو قلبه حجر للبنات مين بعده فرشت دموعها علي السرير ودارت عيالها في
حضنها حاوطت عليهم كلهم من برد الشتا صبرت وربتهم واتحملت لاجل ما
يشبوا سنين غرقانه في الهموم والمر وكبروا البنات واشتاقوا لحضن الراجل
اللي ما يساوي في سوق الرجال ملاليم ضغطوا عليها لاجل ما تعود للعذاب
عادت له من تاني لكن النصيب غلاب هو اللي يتحكم ومرت سنين معاه في
عذاب قلبها ساكت ودمعها يتكلم يحكي حكايتها من غير اي كلام والفرح كان
عندهم يشوفوه في الاحلام ولما زاد المر قالت خلاص مبدهاش العيشه تحت
حيطه احسن من الف راجل كل علاقته بالرجوله يادوب شنبات وعادت تاني
للعذاب وحدها مكتوب تعيش العذاب مرات ومرات وعادت تكمل حلمها ويا البنات
لكن البنات كان ليهم ميعاد تاني ويا القدر وراحت اللي كانت ليهم ضي القمر
ماتت الام ومات معاها الامان بعد حضن الام فين نلاقي الحنان راحت الام ومين
فاضل يا دنيا القرف وايه يساوي انسان من غير حضن امه وازاي يحس بامان
في غابه مليانه بوحوش كل اللي فيها ميرحموش بنات يتامي لحمهم اخضر مش
لاقي يتغطي لابسين ولكن ضهرهم مكشوف وديابه صعرانه بتنهش عرضهم بلا اي
خوف وعاشوا البنات بين البيوت بيت يسلمهم لبيت مفيهوش امان من خال عنده
كلام المره دستور واب عايش لكنه م الاموات والدنيا لو تضحك لابد راح هتبكي والحظ
لو يلعب لابد راح نخسر والبنات لو يتامي ملهمش ابدا حل ياما تلحق قطر الجواز مع اي
حد ياما تعيش ودمعهم نازل سيول ع الخد
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الإثنين أكتوبر 06, 2014 8:09 am من طرف MoMo^
» تحميل لعبة كاونتر سترايك 1.6 كاملة
الخميس أكتوبر 02, 2014 6:11 pm من طرف MoMo^
» Counter Strike 1.6 Server + Download
الثلاثاء سبتمبر 30, 2014 11:24 am من طرف MoMo^
» احيانا يغمرنا
الخميس مارس 13, 2014 7:52 am من طرف محمد البضرع
» مسجات منوعه
الأحد مارس 09, 2014 9:35 am من طرف الاركانية
» الرووومانسيه
الأحد مارس 09, 2014 9:20 am من طرف الاركانية
» يا وجه الخير
الأربعاء فبراير 19, 2014 9:12 am من طرف محمد البضرع
» تحميل فوتوشوب cs8
الأربعاء فبراير 19, 2014 8:27 am من طرف محمد البضرع
» لعبة الأكشن كاونتر سترايك ستيم Counter Strike 1.6 steam
السبت يناير 11, 2014 12:32 pm من طرف eimad